Re: mysz optyczna problemy

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 11:41:46 MET

> wystarczy podłączyć komputer do prądu poprzez listwę zasilającą z
filtrem
> antyprzepięciowym i wyłączać listwę.

Ech, a ja tak np. robic nie moge, bo jesli zostawie XP w hibernacji, to po
wylaczniu listwy leca na leb na szyje ustawienia sieciowki - ktora jest na
sile ustawiona w 10/halfduplex - bo inaczej switch mi jej nie widzi :-/
I i tak reset trzeba....

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055