Re: O grafie do gier

Autor: Yoop <yoop-n.o.s.p.a.m-_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 08:33:10 MET
Message-ID: <cnhjep$5ra$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

>>256MB przecież Z TRUDEM wysatrcza do komfortowej pracy z WinXP
>
> Teraz to przesadziles :-/ Jesli system jest dobrze skonfigurowany to
> wystarczy do pracy (office, internet, edycja grafiki 2d a nawet amatorska
> edycja plikow video) w zupelnosci
Oj, nie zgodze sie
1. To chyba nie o to chodzi zeby zaraz po instalowaniu walczyc z
systemem i wylaczac polowe defaultowej konfiguracji?
2. Nawet jesli sie to zrobi, to obrobka grafiki 2d pod wXP to tragedia.
XP fatalnie zarzadza pamiecia, nie zwalnia jej na biezaco, przez co
nawet 512MB jest dalekie od komfortu (jesli sie robi cos wiecej niz
pisanie w notatniku). Wszelkie operacje na grafice trwaja na tym
systemie znacznie dluzej niz pod w2k. Programy Adobe zdecydowanie lepiej
sie sprawuja na w2k. Jak sie robi layout prostej stronki internetowej to
tego tak nie widac, ale jak sie robi billboard 5x3m to roznice sa bardzo
duze. O obrobce video to w ogole nie warto nawet wspominac.

pozdrawiam
Yoop
Received on Thu Nov 18 08:35:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 18 Nov 2004 - 08:51:23 MET