Re: odtwarzanie filmow DVD - wymagania i zalecenia

Autor: bgsw <bgsw_at_nie.lubi.spamu.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 08:32:49 MET

DVD rom dziala w trybie DMA,
uzywam PowerDVD 4.0 (byl razem w pudelku z DVD) (nie mam pojecia czy to ten
ktory wspiera ATI RADEON 7000)
moja plyta to Intel Atlanta 440LX

optyka mam nadzieje ze dobra... bo naped chodzi az milo, DiVXy ogladam
bezposrednio z plyty bez potrzeby ich kopiowania na HDD... SVCD tez chodza
dobrze...
tylko filmy DVD nie chca plynnie sie odtwarzac...
trudno mi opisac dokladnie objawy..
ale mniej wiecej wyglada to tak jakby obraw wyswietlany byl szerokimi
poziomymi pasami (powiedzmy ze caly ekran z trzech takich pasow sie sklada)
i wyglada to tak, gdy sie przyjrzec ze najpierw gorny pas sie wyswietla
pozniej srodkowy a pozniej dolny... co daje efekt "poklatkowy"

pozdrawiam