Re: DVD-RW - firmware.

Autor: M.K. <mkwep_at_goo2.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 07:11:58 MET

> Może w trakcie aktualizacji coś zrobiłeś nie tak, np. miałéś płytę w
> napędzie,
> przetaktowałeś kompa, a zwłaszcza PCI.

Nic z tych rzeczy, robiłem to już kilka razy zgodnie ze sztuką z różnymi
urządzeniami i zawsze było OK ale nie tym razem. Dodam, że programik
BS0K.exe na końcu, po dłuższej chwili, ostatecznie zgłasza sukces.

> Spróbuj ściągnąć firmware jeszcze raz i powtórz operację.

Próbowałem oczywiście jeszcze nawet kilka razy (z restartem kompa po każdym
wgraniu) i niestety dalej to samo - napęd nie rozpoznaje żadnej płyty CD.

Ale coś mi się zaczyna widzieć, że to po prostu jakaś wadliwa sztuka
nagrywarki - skoro u innych działa bez problemu to dlaczego nie u mnie.

Maciej K.