bledy pamieci?

Autor: Sabinka <sa-re_at_tegoczegos.tuniema.pf.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 23:17:45 MET

Nie wiem czy pytac tu czy na grupie o Windowsie. Ale podejrzewam
sprzet, wiec pytam tutaj.

Komputer chodzil niestabilnie wiec wrzucilam do autostartu DrWatsona
(Win98), ktory sypie mi takimi oto komunikatami:

***
Składnik podstawowy Windows Kernel próbował dostępu do obszaru pamięci
który nie istnieje.

TLEN.EXE użył niezainicjowanej zmiennej, próbował dostępu do pamięci
lub pliku DLL które zostały zwolnione, lub napotkał jakiś inny
nieokreślony błąd.

Składnik interfejsu użytkownika Windows użył niezainicjowanej
zmiennej, próbował dostępu do pamięci lub pliku DLL które zostały
zwolnione, lub napotkał jakiś inny nieokreślony błąd.
***

Itp.
Najbardziej podoba mi sie "lub napotkał jakiś inny nieokreślony błąd",
jednak tekst o pamieci czesto sie powtarza. Czy oddac niedawno kupiony
RAM do wymiany czy bledy oznaczaja cos innego? Czy moze rownie dobrze
chodzic o swapa? Kiedys dysk mi padal i mialam podobne komunikaty,
wiec sadzilam ze chodzi o dysk. BTW obecny dysk, niedawno kupiony niby
nowy (akurat w sklepie byla dostawa i z tej dostawy), a byl na nim
zainstalowany system... ;)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)