Re: O grafie do gier

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 23:09:53 MET

Amrek wrote:
> Hm. niezly zart. WinXP chodzil mi rewelacyjnie na 128 RAM po
> wylaczeniu uslug i innych bzdetów

Zależy, co rozumiesz przez "rewelacyjnie". Oraz przede wszystkim od tego,
co robisz na takim komputerze. U mnie non stop pracuje w tle foobar, OE,
operka z otwartymi kilkunastoma okienkami, antywirus, total commander i
miranda (bywa, że obrabiam w tle kilkugigabajtowe archiwa bądź przesyłąm
takie ilości danych przez kartę sieciową z jej maksymalną prędkością).
Śmieci powyrzucane, dysk czysty. Dopiero powyżej 256MB, z szybkim dyskiem
o dużym cache'u można mówić o naprawdę komfortowej pracy. A więc takiej,
podczas której system pracuje bez żadnych, nawet chwilowych przestojów, a
kolejne rzeczy przywołuje w mgnieniu oka.

k,