Re: laptop - jaki ?

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 22:38:19 MET

> Tu znajdziesz odpowiedź:
> http://sniper10000.republika.pl/JerryJFanClub/JerryJFanClub.html
> ;)

No ładne cacko :)
Odwaliliście kawał dobrej roboty !
Ten link powinien się znaleźć w FAQ grupy, jako
poradnik dla kupujących !

Niezmiernie się ciesze, że powstał mój Fun Club!
I gratuluje dobrego pomysłu :)

Przyznam szczerze, że właśnie na to czekałem!

Świetny pomysł! Wszystkim LiteOn-owcom i Samsung-owcom -
mówimy stanowcze NIE ! :) Koniec z szajsem i tandetą!

Może kiedyś postawicie mi pomnik ?! - najlepiej na Batorego
przy Stodole (Giełda Komputerowa) - to miejsce, do
którego mam sentyment - tam najbardziej chciałbym
mieć swój pomnik! wiecie, te komputery,....

Pozdrawiam,

Wasz Idol,
Jerry.J.

PS. Jako Idol zachęcam do dołaczenia linku
http://sniper10000.republika.pl/JerryJFanClub/JerryJFanClub.html
do sygnaturki wszystkich moich fanów. BTW - Moglibyście sie postarać o
domene, np. www.JerryJ-PC-Guide.pl