Re: [karta graficzna] 128/256 Bit 128/256 MB 400-500 MHz

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 21:45:55 MET

> Zawsze można software'owo sobie przerobić popularną kartę NVidia czy ATI,
> przy pomocy programu RivaTuner 2.0 RC 15.2 na NVidia Quadro czy ATI FIRE
> GL.

Słyszałem o SoftQuadro i przeróbce na Fire GL..

Co bys polecił do takiej przeróbki GeForce'a 5700 czy Radeona 9600 ?
Bo chce karte tak za 450-600 zł kupić.

Czy po przeróbce RivaTuner nie spadnie wydajność w grach (bo młodszy
brat pogrywa na moim PC - i zmniejszenie liczby klatek w Quake'u, Colinie
McRae
 i NFS - jest niedopuszczalne !! :) ) ?

Czy liczba 3DMarków nie spadnie po przeróbce ?

Pozdr.
J.J.