Re: [Info] Koniec grupy pl.comp.pecet! :(

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 21:40:54 MET

MAc napisał:

> Śmiszne to może, ale ja się w sporej części z Jerrym zgadzam.

Ale nikt nie twierdzi, że się z nim nie zgadza. W wielu przypadkach
ma 100% rację i nikt tego wtedy nie neguje. Ale często jego teorie
daleko odbiegają od realiów i zupełnie przeczą opiniom zadowolonych
użytkowników (mam tu na myśli np. jego krytyczny stosunek do napędów
LG/Lite-ON).

> Oczywiście nie widać tam kontekstów - i nie wiadomo czy ton
> wypowiedzi nie jest wq...jący. ;-))

To fakt, nie widać kontekstów, bo gdybym chciał to zacytować w
całości, musiałbym tam wkleić wszystkie 203 posty Jerry.J-a (a,
przepraszam, już 204). Ja w trakcie czytania grup odnoszę wrażenie,
że on to robi schematycznie (jakby kopiował i wklejał). W zasadzie
wystarczy przeczytać jego 4 posty, by wiedzieć jak będzie wyglądało
10 kolejnych :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/