Spalone wyjście VGA w laptopie

Autor: Darek G <darek_at_bez_spamu.list.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 21:07:08 MET

Witam!
Ostatnio przydażył mi się taki wypadek. Podłączyłem monitor do laptopa i po
paru sekundach (a może nawet nie) zaśmierdziało coś i zauważyłem mały dymek
z okolic wyjścia na monitor. Jak to podłączałem to monitor był wyłączony a
komputer włączony. Wyłączyłem wszystko i później jak włączyłem to monitor
wykrywa sygnał (nie pojawia się No Signal), w komputerze też w
właściwościach połączenie jest wykrywane, ale obrazu na monitorze niestety
niema. Na matrycy obraz jest ok, na wyjściu TV tez obraz jest.
Dlaczego tak się mogło stać? Jak by to można było naprawić, co się mogło
spalić?

--
Pozdrawiam
usun bez_spamu z mojego maila