Re: problemy z dyskiem DiamondMax +9 160GB

Autor: Yoop <yoop-cut-it-_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 20:48:05 MET

> Rzuć okiem na to:
> http://tinyurl.com/68eoz
Dzieki, programik wyglada b. ciekawie.

> 1. Czy masz podkręcony....
Nie, w ogole sie w takie rzeczy nie bawie, sprzet chodzi na domyslnych
ustawieniach

> 2. Próbowałeś zmienić taśmę od dysku? Może to ona jest przyczyną?
Jeszcze nie, ale jak do tej pory taśmy sprawowały sie dobrze, choć
przyznaje ze właśnie teraz przy podłączaniu drugiego dysku troche te
taśmy poprzełączałem - mogła się jakaś uszkodzić. I tak miałem kupić
okrągłe kable, wiec wymienie i zobaczymy...

> 3. Próbowałeś podłączyć dysk do drugiego kanału lub innego
> kontrolera?
Do tej pory (2 lata) chodzil na tym kanale dysk WD 80GB i zadnych
problemow nie bylo, teraz caviar wisi na drugim jako dodatkowy i tez bez
niespodzianek.

> 4. Jak z temperaturą dysku? Niektóre Maxtory potrafią się piekielnie
> grzać, a wtedy nie trudno o problemy.
O! a tego to nawet nie bardzo wiem jak sprawdzic (poza metoda
organoleptyczna
Co wiecej, chocbym stwierdzil ze tak jest, to nie wiem jak skutecznie
przeciwdzialac, ale pomysle nad tym rowniez, dzieki za sugestie

pozdrawiam
Yoop