Re: start komputera po restarcie

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 19:05:24 MET

> teraz to jużsię zapytam lamerko ponieważ lutowanie to nie moja specjalność
> :
> jaki i jak pozdr.
> i jaki to bedzie miało wpływ na komputer ogólnie jak klient będzie chciał
> uzyć przycisku reset ??
> pomysł mi się podoba :)

Spróbuj jakieś 1uF lub 10uF (mikro F) podłączyć równolegle z przyciskiem.
Dopasuj empirycznie, kiedy będzie dobrze. Na pewno jeśli pojemność będzie za
mała, zmiana nie będzie odczuwalna, jeśli będzie zbyt duża - proces
resetowania będzie trwał długo. No i jeśli użyjesz elektrolitów, zwróć uwagę
na polaryzację. Jeśli dobrze pamiętam, jeden z pinów jest na masie (GND), tu
podłączasz "-".

Paweł