Re: [Info] Koniec grupy pl.comp.pecet! :(

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 18:37:57 MET

Sniper napisa?(a):

> Zapraszam do odwiedzenia jedynej oficjalnej strony Jerry.J Fan Club:
> http://sniper10000.republika.pl/JerryJFanClub/JerryJFanClub.html

niezle ;)
niestety jeszcze nie mozna zamknac, nic o procach, pamieciach flash, penDrivach...
o glosnikach
moze jakas podpuche ktos by zrobil i juz by bylo wszystko :P:P

ps. Toschiba dala Mu chyba w lape ;]

"...[512 MB to] ma?o, dzi? to sie daje przynajmniej 1 GB, ja mam 2 GB Kingston DDR 400..."
i ciekawi mnie do czego wykorzystuje te 2GB ramu ;) - moze liczy jakies symulacje jadrowe
:D:D
-a moze ma za duzo dilerow i trojanow

--
Mixxos