Re: [Info] Koniec grupy pl.comp.pecet! :(

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 18:14:52 MET

marcin.d napisał:

> odbieram ten post jako zart

I prawidłowo :)

> Czytanie jej stracilo sens, gdyz odpowiezia na kazde pytanie
> jest ZASILACZ MAm wrazenie ze slowo zasilacz stalo sie ulubionym
> slowem czytajacych te grupe

Wiesz... racja jest po obu stronach. Ci, którzy czytają grupę od
niedawna są zwykle oburzeni, że często na pierwszym miejscu pada
słowo "zasilacz". Ci, którzy zajmują się sprzętem od lat, mają spore
doświadczenie w diagnozowaniu wielu różnych problemów i raczej nigdy
nie strzelają prosto z mostu tekstem "zmień zasilacz" (pomijam
celowe odpowiedzi na posty NTG). Ale niestety, ostatnio coraz
częściej to właśnie ten element jest przyczyną problemów, zwłaszcza
że wielu użytkowników rozbudowując swój sprzęt kupuje potężne
procesory i karty graficzne, a zostawia w obudowie marnej jakości,
wypracowany zasilacz.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/