Re: GeForce 2 - 128 czy 64 bit ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 15:34:48 MET

Sniper wrote:

> Domyślam się, że pytasz o szynę pamięci? Odp.: jest 128-bitowa,
> bo każdy GeForce 2 MX 400 miał magistralę 128-bitową.

Jeden drobiazg - każdy /zgodny/ ze specyfikacją. Swego czasu trafiłem na
info nt. prób wprowadzenia na rynek przez tzw. "mało renomowanego"
producenta serii nazywającej się "GF 2MX 400" z "obcietą" do 64 bit (a
więc niezgodną ze specyfikacją) szyną pamięci. Nie pamiętam szczegółów
ale był to najprawdopodobniej odosobniony przypadek - co nie zmienia
faktu że przy zakupie "noname'a" warto wrzucić Aide32/Everest dla pewności..

Pozdrawiam