Re: [karta graficzna] 128/256 Bit 128/256 MB 400-500 MHz

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 15:22:03 MET
Message-ID: <cnfqf9.2r8.2@Hobby.od.18.lat>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"Jerry.J" <jerryjacobsNO.SPAM@NO.SPAM.gazeta.pl> w
news:cnelmd$q9c$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> Jak wpływa ilość pamięci karty ( i częstotliwośc taktowania) oraz rodzaj

Czym więcej tym lepiej ;) Szczególnie gdy RAM pracuje szybciej.

> 128 lub 256 bit na wydajność karty ?

Tu jest duża różnica, na korzyść 256 bit oczywiście.

> Jak wygląda to w grach ? (Chyba ważna jest ilość RAMu na karcie - więcej
> tekstur się załaduje ?) ????

Nie tyle więcej, co większe, lepszej jakości, tyle tylko że do tego
potrzebna jest silna karta np. GF6800 aby to móc obrobić w rozsądnym czasie.
A nie jakaś słaba np. R9000/R9200.

> A jak wydajnosć (w zalezności od 128 czy 256 MB i 128 czy 256 bit) wypada
> w programach
> 3D (CAD 3 D ; graficznych DCC; oraz do modelowania 3d, jak 3D MAX) ????

Profesionalne karty do takich zastosowań mają i 512 jak i 640MB.
Np. karta 3Dlabs Wildcat VP990Pro 512MB.
http://www.konsys.com.pl/wildcat_vp990pro.htm
http://www.3dlabs.com/products/product.asp?prod=272
Lub 3Dlabs Wildcat Realizm 800 640MB

Dzięki tak dużej ilości RAM'u, karta ma zapewnić wysoki komfort pracy
z dużymi modelami i skomplikowanymi scenami.

-- 
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]
[ EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A4+LiteOn LTR-52327S|HP 960c|ScanMaker4850+ ]
[ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive +4Speakers ] 
Received on Wed Nov 17 15:25:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Nov 2004 - 15:51:17 MET