Re: Win 98 & RIVA 128ZX!!!

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 14:57:40 MET

Zobaczcie, co napisał(a) David Katoła [Hyper] w poście
news:419b50cd$1@news.home.net.pl !!!
> Postawiłem Win 98, nic więcej nie robiłem z ustawieniami, tylko od
> razu z intel.com instaluję aktualizację chipsetu 440LX, restart,
> potem instaluję sterowniki do Rivy 128 ZX i znowu restart, ale
> niestety wciąż to nie pomaga ...

Jeżeli to meksykańska riva produkcji STB, to w moim przytpadku instalka
sterów nie udała się już chyba z 600 razy.

Rozwiązanie problemu okazało się zainstalowanie wingrozy 95.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***