Re: Rodzaje pamięci DDR PC3200

Autor: Peter <p.plata_at_hotpop.com>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 14:00:26 MET

> Noszę się z zamiarem kupna modułu Kingstona 512 MB, ale:
>
> - w sklepie Komputronika jest dziwna lista podzielona na ECC Non-ECC i
> coś jeszcze (w tej chwili nei mogę się dostać). Co to jest?
>
> - Call Latency. Warto kupować te z "2"?

pamieci ECC wymagaja wsparcia ze strony plyty glownej, na ogol stosowane sa
w stacjach roboczych i serwerach. dla przecietnego uzytkownika jest to
parametr malo istotny, szczegolnie, ze kosci z ECC sa drozsze.
CL2 czy CL3... zerknij na portale anandtech, tomshardware etc. - generalnie
roznica w wydajnosci modulow CL2 i CL3 jest kilkuprocentowa, a cenowo roznic
sie moga znacznie (vide: pamieci OZC, Kingston, Geil).
jesli masz ograniczony budzet to wybierz Kingstona CL3.

pozdrawiam
 Piotrek