Re: Standard dyzku:\

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 13:17:59 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Piotr K. w poście
news:cndkeg$vk3$1@news.lublin.pl !!!
> Siema,
Ściema
> prosze sie nie smiac!! PROSZE:)
Okej - w takim razie się załamuję
> jak sprawdzic jaki typ dysku mam w kompie, a co za tym idzie jaki
> moge kupic aby go wsadzic w kieszen,
Ustawic autodetect w biosie? czy chodzi Ci o rozmiar fizyczny? jak masz
blaszaka to 3,5" dysk powinien mieć. Mi się taki do kieszeni nie mieści i
dlatego noszę w plecaku ;-)
> prosze nie mowic zeby pojsc z nim do serwisu to Ci powiedza!!
Łatwiej rozkęcić blaszaka i zmierzyć miarką (jeżeli pytasz o gabaryty) lub
autodect w biosie (info o strukturze)
> z gory dzieki !!
z dołu nie ma za co, ale w zamian popracuj nad ortografią

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***