Re: Modem a sieciówka

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 12:56:02 MET

Oski wrote:
> Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
> :
> : MAC-iem identyfikuje sie modem i nie o to chodzi.
>
> I tu sie nie zgodze, bo karte sieciowa rowniez:) Po przepieciu karty na usb
> zmienia sie adres i polaczenia nie uswiadczysz dopoki nie powiadomisz
> dostawcy o zmiane tego adresu (bynajmniej tak jest u mnie - icp poznan)
>
> Pzdr, Oski.

To dziwne, bo ja tez ICP Poznan ;-)
Modem mozna przelaczac USB/karta bez wiekszych problemow (pamietajac o
resecie modemu przez wyjecie wtyczki zasilacza), tylko chec
wykorzystania go jako routera (jeden komp na USB drugi na ethernecie)
pociaga za soba koniecznosc zgloszenia zapotrzebowania na drugi
dynamiczny IP.

WL