Re: Restart komputera

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 12:45:51 MET

Witam,

>Moze napiecie podawane przez plyte bylo za niskie i dlatego niestabilnie
>pracowal?

Z tym procesorem były wieczne problemy. Wczoraj go w końcu wymieniłem,
bo na koniec rdzeń ukruszyłem, ale sprawa i tak była dosyć dziwna.

Napięcie zasilania takie Athlony mają z tego co pamiętam 1,65V. Według
pomiarów płyty było nawet 1,67 więc biorąc pod uwagę błędy pomiarowe
było OK. Obstawiałem zasilacz, ale po wymianie na ModeCom 300GTF było
to samo. Zawieszał się, resetował. Dopiero downclocking na 1GHz
pomagał.

Potem ukruszyłem rdzeń i na 1,3GHz zaczęły się już dziać kosmiczne
cuda, za to na 1Ghz szedł stabilnie.

Moja diagnoza - temperatura (wiatrak Coolermaster CP5-8JD1F-0L).

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275 email: motaboy@poczta.onet.pl