Re: awaria dysku

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 12:24:43 MET

Użytkownik "patrycja" <azjap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:48763ed1.0411170110.4ebcbb1d@posting.google.com...
> Mam problem z dyskiem. Póki co jest w serwisie i nie wiem co dok?adnie
> si? sta?o. Prawdopodbnie b?d? potrzebowa?a kogoœ z Wroc?awia, kto
> zajmuje si? odzyskiwaniem danych z dysku.

A skad ta pewnosc ze ten dokladnie egzemplarz swojego dysku jeszcze
kiedykolwiek zobaczysz? Jesli uznaja ze sie nadaje do wymiany to ten
uszkodzony juz do ciebie nie wroci.
O odzyskiwaniu danych decyzje nalezy podjac przed oddaniem dysku
gdziekolwiek. W zaleznosci od serwisu najczesciej sprawdzaja dysk poprzez
formatowanie i zerowanie oprogramowaniem dla danego producenta dysku. Wtedy
nie ma co odzyskiwac...

Pzdr.
RB