Re: wd clean sata problem

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 11:41:43 MET

Witam,

>witam mam problem musze zrobic format niskopoziomowy mam plyte asus i jak
>instaluje windowsa to musze mu dac dyskietke ze strownikiem co sata i jak ma
>zrobic low format jesli jak odpalam z dyskietki startowej windowsa to nie
>widzi mi saty wiec nie mam jak zrobic formatowanie jak system nie widzi coz
>mysle ze nie zamotalem za bardzo dzieki pozdrawiam

Tak, zamotałeś. To zupełnie nie po polsku.

Instalację windy na czystym dysku SATA przeprowadza się przy uzyciu
dyskietki ze sterownikami które znajdziesz na CD dołączonym do płyty
głównej. W instrukcji płyty będzie rozpisane które pliki masz
skopiować.

Jeśli nie masz jak zrobić tej dyskietki (brak dysku PATA, dyskietka
startowa bez obsługi CDROM'a i brak chęci do grzebania po archiwach
instalacyjnych windows) to czeka cię wycieczka do kolegi / kawiarenki.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275 email: motaboy@poczta.onet.pl