Re: jakie było największe Pentium II na Slot-1 ?

Autor: czubcia <czubcia_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 11:33:25 MET

Użytkownik "Sniper" napisał w wiadomości

> AFAIK, chyba takich już nie było nie było :)
>
> http://www.qdi.nl/support/CPUQDISlot1.htm
> http://users.erols.com/chare/elec.htm

Mnie świta jednak że były. Może to kiepski dowód ale zawsze jednak:

testy grafy z użyciem tego procka
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/WinFastGeForce256/WinFastGeForce256-4g.html

zresztą google, wpisz PII 500 i troche tego wyskoczy,
nigdy takowego w rękach nie miałem ale były jak mi się zdaje pakowane do
serwerów,
zręsztą kojarzy mi się aukcja na allegro (chyba z tym prockiem) z przed roku
gdzie ten procek osiągnoł cene kosmiczną

--
Pozdrawiam
czubcia