Re: Restart komputera

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:49:36 MET

Witam,

>I pewnie masz niefirmowy zasilacz 300W @ ok. 150W, a to może być za mało.
>Jaki masz zasilacz ?

Stronnictwo zasilaczy jest silne i zwarte. :) Stary zasilacz w każdym
urządzeniu powoduje problemy (stary znaczy około 2, 3 lat), ale takie
objawy miałem również w przypadku przegrzewającego się procesora /
przegrzanego wcześniej (prawie pół roku chodził u ojca w temperaturze
około 60*C (Athlon 1,3). U mnie schłodzony do około 45*C w stresie
działał niestabilnie. Pomogło dopiero doraźnie "zrzucenie biegu" do 1
Ghz.

BTW: Kupiłem Semprona 2400+. Z jaką on w końcu powienien
częstotliwością pracować? (Na stronie Proline jest 1667 Mhz?, Według
innych 2Ghz - i tak idzie).

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała