Re: Instalacja modem Asmax Sprinter w Win98SE

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:35:09 MET

> Czesc,
> Mam problem z instalacja tego modemu. Sterowniki mam z płytki jak i ze
> strony producenta niestety nic nie pomaga. Miał może ktoś problem z
> instalacją tego modemu?

Wewnętrzny czy zewnętrzny?
Spróbuj tak: w panelu sterowania dodaj nowy sprzęt, wybiesz ręczne
wyszukanie i wyszukaj "port komunikacyjny" (tylko tyle, nie COM, nie LPT
itp.)
Zainstaluj go. Usuń wszystkie zainstalowane modemy (jeśli jeszcze tego nie
zrobiłeś). Zresetuj kompa i zainstaluj poprawny sterownik od modemu.
Jeśli nie zadziała, to może problem ze slotem PCI. Przepnij do innego.

Marcin