Problem z myszą win98

Autor: Szymek <szymon_m1_at_o2.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:09:15 MET

Witam,
    mam problem z win98. Były na nim jakieś wirusy ale w tej chwili jest
czysty. Przynajmniej Norton Antywirus, MKS, Ad-Aware 6, CWShredder i
Hijsckthis nic nie wykrywają i nie widzę nigdzie podejrzanych wpisów w
rejestr czy w win.ini. Teoretycznie komputer jest czysty.
Ale zwykle po kilkunastu minutach spokojnej pracy z myszką dzieją się cuda.
Jest nie do opanowania. Najmniejszy ruch powoduje że przelatuje po całym
ekranie klikając po drodze to prawym to lewym przyciskiem myszki,
zaznaczając elementy, pokazując ich właściwości itd. W trakcie ruchu
wskaźnika głośniczek systemowy wydaje przytłumiony dźwięk. Nie wiem co jest
grane i już brak mi pomysłów.
Jeśli to wirus to czym to sprawdzić? Jak to wyplewić z kompa?
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
    Szymon