Re: zone 5 0 62

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 01:47:34 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:cne0al.3c8.4@Hobby.od.18.lat...

> A kto Cie zmuszał do instalacji tego badziewia ?

 Może prozaiczna przyczyna braku kaski. Jak się jej nie ma, a chce się być
uczciwym to wyboru za wielkiego nie ma (biorąc pod uwagę że na rynku są dwa
(na krzyż) bezpłatne firewalle pod produkty microshita). Ja sam używam
ZoneAlarm "od zawsze" (najpierw na modemie, teraz na siecówce (chociaż na
NAT-em)) i nigdy nie miałem problemu ani z samym programem, ani z
przestepcami z internetu.