Combo CDRW/DVD

Autor: Stanislaw Chmielarz <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 23:57:49 MET

Witam!
Mam Combo SONY CRX320 z wersja firmware NYK1. Znalazlem w sieci informacje
ze istnieje nowsza wersja firmware NYK4. Czy ktos ma taki sprzet lub wie czy
warto wgrac nowsze firmware (co poprawia, dodaje, modyfikuje)?
A moze kasuje licznik zmian regionu (region free)?
Mam ten naped w zewnetrznej obudowie USB/FireWire i sadze, ze do wgrania
firmware bede musial podlaczyc go bezposrednio do kontrolera IDE ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz@stanislaw.chmielarz.name