Re: Instalacja drugiego dysku i nowego OS-a

Autor: :: Solana :: <solanasun_no_spam__at_hotmail.com>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 23:23:46 MET

"Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> skrev i meddelandet
news:Xns95A3E87B1EDCBmbien@127.0.0.1...

> Lepiej na drugim kanale.

Aha...? To moze poprosze jak krowie na miedzy ;-)

Znalazlam takie obrazki, jak ustawic zeby bylo jak najlepiej?
http://www.samsung.com/Products/HardDiskDrive/support/Download/userguide/usersguide_02.htm
http://support.ap.dell.com/docs/storage/88871/88872_p.GIF
http://marina.mfarris.com/theref/hard_drives/layouts/hs_jts_ata.html
http://www.pantip.com/tech/newscols/column/column2001/01-05-01/ata/ata.ht3.jpg

> Utrzymywanie skonfigurowanych 2 systemow win32 nie za bardzo ma sens - to
> mnostwo roboty z synchronizacja ustawien, dokumentow itp.

Problem polega na tym ze WinME juz mi przestaje dzialac, a nie mam czasu na
reinstalacje, przenoszenie danych (15 GB?). Natomiast nowy dysk i
(oczywiscie legalny) Win2000 leza sobie na polce i czekaja na dobre czasy.

Pozdrawiam i dziekuje, magda