Re: Listwa antyprzepieciowa do gniazdka bez bolca - czy to ma sens?

Autor: JaVoL <javolddd_at_XXXwp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 21:52:34 MET

> Qrna, z taką znajomością elektryki to lepiej nic nie ruszaj... A jak
> już cię paluchy swędzą, to wiedz że skoro masz w gniazdku dwa druty,
> to jeden z nich jest _na pewno_ zerowy. Weź monterski próbnik neonowy
> i przyłóż po kolei do obu drutów - ten drut który "nie swieci" to
> zerowy. Do niego podłącz bolec. Listwy nie rozbieraj, do kaloryferów
> nic nie podłączaj bo nieelegancko.
> --
Dzieki za porade ale wlasnie dlatego ze sie balem to nie sprawdzalem zbytnio
ktory jest ktory - dlamnie w gniazdku te dwa sa niebezpieczne ;-) A
widzialem kilka gniazdek w zyciu i zawsze byly trzy z ktorych ten trzeci to
wlasnie uziemienie tak przynajmniej mi powiedziano i wolalem listwe rozebrac
niz kombinowac ale skoro tak mowisz to chyba miernik wyciagne i zaloze
gniazdko z bolcem hehe DZIEKI !

 ...i grzejniki bede mogl spawac ;-)

> Jacek
JaVoL