Re: Nagrywarka DVD

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 18:56:38 MET

Radoslaw P. napisał:

> OK, miałem na myśli kiepskie płyty CD/DVD _z danymi_.

To właśnie to chciałem ująć pisząc "dokładnie tak jak z porysowanymi
płytami audio". Miałem na myśli płyty _z danymi_. Testowałem już
cały stosik takich zniszczonych płytek i wszystko śmigało jak złoto
- oczywiście maks. prędkość nie powalała na ziemię :)

> Niestety, mom. :]

Hmmm... to może jakiś felerny model ci się trafił, albo płytki tak
zmasakrowane, że bardziej przypominają tarczę szlifierską niż CD :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)