Re: Cicha klawiatura bezprzewodowa

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 18:51:34 MET

kpawel napisał:

> Poszukuje klawiatury bezprzewodowej spełniającej 3 warunki:
> - ma być cicha !!!
> - niski skok klawiszy
> - dodatkowe klawisze (ale z tym to raczej nie ma problemów)

Kiedyś poruszyłem podobny wątek:
http://tinyurl.com/5lrmr
Swoją drogą wyszła z tego taka dyskusja, że się za brzuch ze śmiechu
trzymałem :)

Ale zaproponowano mi taką klawiaturkę:
http://tinyurl.com/4yvfj
Spełnia dwa główne twoje wymagania: jest bezszelestna i ma tak niski
skok klawiszy, że lepiej już się nie da ;)

A tak w ogóle: ja już mam cichą i super wygodną klawiaturę - firmy
Maxdata. Raczej nie kupisz takiej, bo dołączają ją tylko do gotowych
komputerów. Ale jak masz jakąś fajną kobietę pod ręką... to możemy
się wymienić ;)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/