Re: karta graficzna do gier

Autor: SebOLO <brak_at_adresu.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 18:48:12 MET

Dnia Tue, 16 Nov 2004 16:59:04 +0100, Rafal <emulepolice@skasuj.op.pl>
napisał:

> Prosze o pomoc w wyborze karty graficznej
>
> Mam obecnie geforce 4 mx 440 i mnie troche juz oslabia :(
> Co obecnie polecacie (najlepiej dostepne na warszawskiej gieldzie
> komputerowej). Poruszjamy sie w granicach 300-500 pln.
> Chcialbym zeby mi wszystko co jest obecnie do grania dzialalo i zebym
> mial
> na jakis czas spokoj :)

Jakis czas? W granicach 300-500zł to będzie raczej krótki "jakiś czas"...
:)
Poza tym nie tylko od karty jest to zależne...

W tym przedziale cenowym radziłbym Radka 9600. Dokładnie jakiego
znajdziesz na stronie benchmarka...

--
..::SebOLO::.. tu był...                               _____
"Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec,          \o o/