Re: serwis komputera optimus

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 18:10:20 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Trybik w poście
news:cmpr9c$2tj$1@inews.gazeta.pl !!!
> Witam,
> czy jest w Warszawie jakis serwis gwarancyjny komputerow z
> gwarancja optimusa, ktory dojezdza w domu, najlepiej w mire
> blisko ursusa? Dzieki za info - Trybik

O ile w optimusie diametralnie nie zmienili polityki, to radze po jakiegoś
kumpla zadzwonić, mi w serwisie optimusa dwa lata temu komputer zamiast
naprawic to popsuli... i nie był to jakis odosobniony przypadek.

Co do twojego pytanie - sprawdź na karcie gwarancyjnej, może jakies namiary
(tel/mail) i tam uderz z tym pytaniem.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***