ASROCK K7VT4A+ nie startuje i chyba pisze mi dlaczego ale..

Autor: Hubertus <hubert_at_remaps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 17:47:10 MET

ASROCK K7VT4A+ na chipie VIA KT400 przy starcie pokazuje w prawym dolnym
rogu cyferki - wygląda to jak self-test
wydaje mi się że to właśnie self-test - mam również inną płyte i tam mam
wyświetlacz na którym informuje mnie co się testuje - wydaje mi się że ów
ASROCK K7VT4A+ również ma swój self-test
w czasie startu systemu - cyferki lecą sobie aż do AB i tu system sie
zawiesza - ale nie zawsze czasami przejdzie dalej alewinXP sie nie
instaluje - ktoś wie czy faktycznie ASROCK K7VT4A+ ma self-test i jeśli tak
to na jaki błąd wskazuje kod AB ?
Hubertus