Re: Jaka drukarka do 300-400 zl

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 17:37:40 MET

Witam,

>Ciekawi mnie dlaczego zraziles sie do Canona.Mam i450 i cenie go za ladne
>druki tekstowe,ladne druki kolorowe np zdjec cyfrowych na papierze
>fotograficznym ,niezawodnosc i to wszystko przy bajecznie niskiej cenie
>tuszu(podrobki).

Fakt, kupiłem złom (S200) za parę groszy w Makro (120zł.), ale
zasuszonej głowicy nie chcieli mi wyczyścić w ramach gwarancji.
Stwierdzili wręcz, że mogę sobie to sam w pięć minut zrobić płynem
czyszczącym.

Znam warunki gwarancji i wiem też co ta drukarka była warta, ale skoro
to miało zająć 5 minut dlaczego nie zrobili?

Z HP nigdy nie miałem problemów (wciągania kilku kartek równie nigdzie
nie zauważyłem), a wybór jest na rynku na tyle szeroki że mogę z dziką
rozkoszą wypiąć się na Canona i nie kupować więcej ich sprzętu. Co nie
oznacza że wszyscy muszą podzielać moje zdanie. Polecam to co uważam
za lepsze.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała