problem z zestawem bezprzewodowym - a4tech KBS-2348RP

Autor: Marcin B <marcin73WYWALTO_at_op.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 17:07:23 MET

Witam,

Szanowni grupowicze pomóżcie. Mam następujący problem ze wspomnianym
zestawem a4tech KBS-2348RP ( bezprzewodowa klawiatyra i radiowo - optyczna
myszka ). O ile z klawiaturą nie ma najmniejszych problemów o tyle z myszką
są niemałe :((((((
Pomijając jej apetyt na baterie(akumulatorki z zestawu i nie tylko) bardzo
czesto myszka "zawiesza sie" ( działają przyciski i rolka ale przesuwanie
nie) . Objawy te występuja najczęsciej podczas grania :) w gry, w
środowisku
windows maja miejsce rzadziej. Zetaw testowałem na sterownikach dołaczonych
do zestawu (ver. 7.60 ) jak i najnowszych 7.64 oraz bez tych sterowników (
rezultat ten sam). Próbowałem umieszczać odbiornik w różnych miejscach ,
sprawdziłem wszelkie znane mi ustawienia dotyczące przechodzenia kompa w
tryb "suspend" ( nie wiem czy to ma znaczenie) jak i innych ustawień
dotyczących zasilania. Bez powodzenia. Być może o czyms zapomniałem i licze
na was grupowicze że znajdziecie sposób na rozwiązanie tego problemu.
Prosze
o odpowiedz czy jest to wina zestawu czy oprogramowania i jak z tego
wybrnąć.
mój konfig:
Abit nf7-s v.2.0 Athlon 2500+ ( nie kręcony do 3200)
2X512 RAM TwinMos-y
Radeon 9800pro Sapphire
zasilacz Chiftec 420 W

Soft:
Windows Xp pro SP1( nie ma SP2 ale wszystkie updeaty są), office xp, sygate
personal firewall, mccafe 7.0, mbm 5, reszta chyba nieważna

Pozdrawiam