Re: 127GB zamiast 160GB

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 16:37:00 MET

W artykule news:cncjjq$c7k$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): PePe_M z adresu <spam@nie.pl> napisał(a):

> A mozesz powiedziec jak ten dysk sie sprawuje - majac na uwadze
> glosnosc pracy??
> Czy rzeczywiscie jest bezglosny (zakladajac ze reszte podzesplow
> szumiacych jest cicha). Czy nie wydaje metalicznych piskow??

To ja się tu wtrące....

Mam ten dysk od 2 miesiecy i jak na razie jest cichutki i zimny.
Niedawno miałem mozliwość "posłuchać" Maxtora 160GB i szczerze powiem, że
dokonałem trafnego wyboru kupując Samsunga.

ciwkawy, "szybki" teścik masz tu:
http://www.sirius.pl/art.php?id=171&typ=test&aid=139

--
pozdrawiam