"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message
news:slrncpk0jl.t9a.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> Zadzwoń na support microsoftu. W końcu zapłaciłeś za coś.
> Ewentualnie do sprzedawcy, jeżeli to OEM.
Dziekuje supportowi sprzedacy, microsoftowemu rowniez.
Mialem nieprzyjmnosc wiele razy korzystac.
Przyklad jak zagiac support MS.
Przypadkiem w task managerze wylaczylem sobie pasek, wystarczy dwuklik nad
nazwami kolumn.
Nie wiedzialem jak to zrobilem, wysylalem im screenschoty itp eskalacja
problemu i nic.
Do dzisiaj nie mam odpowiedzi.
Pozdro
Piotrek
Received on Tue Nov 16 16:00:23 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Nov 2004 - 16:51:31 MET