Re: problem z NOWYM kompem (dziwne)

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 15:49:34 MET

Użytkownik ".:p.biernacki:." <no.spam@poczta.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:419a0fad$1@news.home.net.pl...

> Bios PRZECZESANY na wylot.Powylaczane/powlaczane wszystko, predkosc procka
> zmniejszona do minimum!.
> Temperatura odpada bo ZAWSZE w tym samym miejscu sie wylacza!.Dokladnie w
> tym samym! Wartosci shutdowna cpu takze pozmieniane/powylaczane!
> ;(
**
Nie pozostaje nic innego jak rozlozenie kompa n elementy pierwsze i test
wszystkiego po kolei u jakiegos kolegi.
Jesli wszystko bedzie dzialac to znaczy ze jakas kombinacja sie sypie
(stawiam na grafe).
Chyba ze jakas zwora zle ustawiona?
Juz pisalem ostatnio w innym watku - abity nf7-s2g maja 'cmos clear'
oznaczony odwrotnie.
Wiem, ze masz nf7, ale moze na tych nowych seriach tez cos namieszali?

--
Exar
'Hope is the first step on the road to disappointment'