problem z karta graf. lub monitorem

Autor: ManianA <szejla_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 14:09:00 MET

Moj sprzet to:
kt600-A, athlon 1,33, GeForce 2 MX 100/200 ( wykryta przez AIDA )

Moj problem to:

Gdy dlu?ej pracuje na kompie, obraz na monitorze sie zamazuje i tak
jakby sie rozdzielczosc zmienia ( tak ze ikony na brzegu ekranu
znikaja do polowy za obszarem widocznosci monitora. Myslalem, ze to
moze temperatura, ale to nie to gdyz komp "zimny" jest napewno :)
Nie wiem czy ktos zakuma, ale staram sie to jak najbardziej laicko
opisac, gdyz nie wiem jak to dokladnie opisac.

Prosba ogromna o pomoc - moze sie ktos spotkal z takim problemem.

Dzieki wielkie
Przemek
sorki za poprzednia wiad z polskimi ogonkami.