PROBLEM Z DYSKIETKĄ

Autor: Mirek_G. <mgboczna_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 13:35:16 MET

WITAM
Miałem sobie takiego laptopika Toshibe satelite 4030 na którym był
zainstalowany program Subiekt dla Windows.Wszystkie dane co jaki czas
archiwizowałem na dyskietce 1.44.Niestety ktos bezczelny dmuchnął mi tego
laptopka i zostały mi tylko ......dyskietki.
Ale po włorzeniu dyskietki do innego komputera nie widzi on żadnych danych
na nich zapisanych tylko pyta czy może sformatować dyskietke.Wiem ze dane na
tej dyskietce(dyskietkach) są ponieważ kiedyś je testowałem na laptopie i
całe archiwum się zdearchiwizowało.Jaka może być przyczyna takiego stanu
żeczy i co wtej sytuacji mogę zrobić ażeby dane z dyskietek odzyskać??