checksum error - pytanko

Autor: AndrzejL <approved_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 12:12:45 MET

Witam/ nastepujaca kwestia mnie intryguje/
zaraz na poczatku po odpaleniu kompa wyskakuje
linia z komunikatem: "checksum error"/ aby komputer
dalej ruszyl nalezy nacisnac F1 /
     czy ktos z Grupowiczow orientuje sie o co chodzi
z tym komunikatem i co ewentualnie mozna zrobic,
zeby wszystko bylo OK ? /
      poza samym faktem wystapienia komunikatu,
zadnych dodatkowych problemow nie stwierdzono/
komputer jest stary, system w98, 32MB RAM no ale
na potrzeby firmy wystarcza ( chociaz ja mam inne
zdanie w tej kwestii )
     Pozdr
Andrzej