Re: drukarka LeX... i 98

Autor: Marek <zareba_at_interia.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 09:22:05 MET

> Mam starego kompa (mx200) i drukarkę lexmarka 1020. Musiałem zmienić w
> ustawieniach "zasoby" (odznaczyć "użyj ustawień automatycznych) drukarka się
> wykryła. Stery musiałem ściągnąć, bo nie chciała ruszyć na windy. Stery są
> pl (tzn. instalka i cały soft). Niby drukuje jak powinna, ale nie ma
> polskich czcionek. Kombinowałem z innymi sterami (EN), ale było to samo. W
> ustawieniach nic nie ma co mogłoby pasować do drukowania czcionek pl.
> Próbowałem z różnych plików i zawsze to samo.
> Ma ktoś pomysł co to może być ?
> THX

W strukturze Rejestru znaleźć:
HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/MICROSOFT/OFFICE/8.0/WORD
we wpisie tworzymy nowy klucz i podajemy model drukarki
Lexmark 1020 ColorFine 2
następnie tworzymy nową zmienną o nazwie
Flags i nadajemy jej wartość 8192
Kończymy pracę z edytorem i wyłączamy kompa. Po ponownym włączeniu będą
już polskie znaki drukowane poprawnie.

Pozdrawiam
Marek