Re: Sempron 2200+ Gigabyte 7NF-RZ nForce

Autor: Yaro <jarkozi_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 08:18:47 MET

> Proponuję przeczytać instrukcję. To taki staroświecki i niemodny sposób
> na pogłębianie wiedzy.

Moze Cie zaskocze, ale instrukcje przeczytałem :-). I jesli chodzi o proca
to mówi tylko o nim ten przełącznik, ktory jak sie zreszta okazało nic nie
daje. Bo przełączenie go ( upgrejdu Biosa jeszcze nie robiłem) nie ma
żadnego efektu. Wrecz na ustawieniu ON komp sie nie włacza.

Dlatego dzisiaj robie upgrejd Biosu.

Pozdrawiam
YAro