Re: Zginęły dane na HD.

Autor: Demostenes <demostenes.1_spam__at_neostrada.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 06:45:16 MET

Użytkownik "Arek" <arkady@NOSPAM.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cn5o01$861$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "AndrewE" <alco@WyTnij.poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> Udało się kilka plików. A reszta jest oznaczona przekreśleniem. Czy to już
> nie do odzyskania?

Miałem swego czasu podobny problem - EasyRecovery mi pomogło gdy do kolegi
zaniosłem dysk ze straconymi plikani (przepięcie w sieci elektrycznej).
Po tym wypadku kupiłem sobie UPS i nie mam takich problemów (a mogłem mieć,
bo po jednej burzy trzy kompy na mym osiedlu padły od skoku napięcia i mam
strasznie niestabilną sytuację energetyczną [stare budownictwo ze starą
instalacją]).

--
Pozdrawiam, Demostenes.
(skasuj _spam_ z adresu)