Re: Karty Sieciowe

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 00:44:18 MET

Witam,

>Problemy mogą być, ale hardware ma z tym mało wspólnego.
>XP widzi się w miarę ze starszymi systemami (przy win2000 było z tym
>różnie). Zawadzać może firewall.

I będzie zawadzać. U mnie wygląda to tak, że transmisja do XP SP2 z
Win98 / RedHat jest w porządku, a w drugą stronę potrafi nawet dłuższy
zwis sieć zaliczyć. Również drukowanie przez udostepnioną na XP
drukarkę to mordęga. Na razie nie szukałem dlaczego tak jest. W każdym
razie miłe wcale.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała