CARTDRIDGE do EPSON C42 UX - jak go napełnić ?

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 00:10:47 MET

Witam

Mam drukarke EPSON C42 UX z cartdridgem TO36 (CZARNY)...
Raz go wymieniłem na zamiennik JETTEC E72 (zamiennitk T036) i mam pytanie
jak
uzupełnić atrament.

Mam:
- stary, ORYGINALNY cartdridge (ale on ma już z pół roku)
- zamiennik JETTEC (niedawno się skończył tusz)

Mam pytanie który lepiej jest napełniać tuszem w strzykawkach ? Czy
oryginalny czy podróbke / zamiennik ?
I jak zresetować chip w cartdridge-u ? wiem, że jest jakiś soft ale nie
mogłem znaleźć ....

Prosże o rady i sugestie!

Dzięki !

Pozdrawiam