Re: Problem z podzielonym avi

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 23:17:52 MET

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 15.11.2004 roku, Pablos_ wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Mam problem z wypakowaniem kilku spakowanych archiwow do jednego pliku.
> Pobralem z netu duzy plik avi podzielony na kilka archiwow. W jaki
> sposob wypakowac je do jednego pliku, tak by powstal jeden plik avi.
> Mecze sie z winrarem ale na razie bez rezultatow.

np.

copy /b nazwa_pliku.001+nazwa_pliku.002+nazwa_pliku.003
"nazwa_pliku_wynikowa.avi"

ew. pomocny może być program *File Slicer" lub Total Commander

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl